AIRFOIL AEROELASTIC GUST RESPONSE UNDER STALL FLUTTER OSCILLATIONS-AGREE

Κωδ. Έργου: 61400400
Ημ. Έναρξης: 24.11.2023
Ημ. Λήξης: 23.11.2025
Ημ. Έγκρισης: 10.11.2023
Σχολή: ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Τομέας: ΡΕΥΣΤΩΝ
Χρηματοδότης: ΕΛΛΑΔΑ 2.0 ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ &ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΕΛΙΔΕΚ-ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Προϋπολογισμός: 189.552,00 €
Α.Δ.Α.: 6ΡΒΩ46ΨΖΣ4-ΨΝΡ
Επ. Υπευθ.: ΕΠ.ΚΑΘ. ΜΑΡΙΝΟΣ ΜΑΝΩΛΕΣΟΣ
Email: marinos@fluid.mech.ntua.gr
Περιγραφή: ΟΙ ΡΙΠΕΣ ΜΕΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΠΟΚΟΛΛΗΣΗ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΕΣ ΟΤΑΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ ΕΝΑΕΡΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Η ΑΛΛΕΣ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΡΙΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΑ ΕΝΑΕΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΡΟΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ. ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΜΕ ΡΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΕΤΡΙΑΣΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ.
ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΕΡΓΟ ΘΑ ΣΥΝΔΥΑΣΕΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΙΔΕΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΤΕΡΥΓΙΩΝ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ
• ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΙΑΣ ΑΕΡΟΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΗΣ ΑΕΡΟΤΟΜΗΣ
• ΝΑ ΠΟΣΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΦΟΡΤΙΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΕΡΟΤΟΜΗΣ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ DATA DRIVEN ΜΕΘΟΔΟΙ.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΘΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΕΝΑΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΡΙΠΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΗΡΑΓΓΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΔΙΑΤΑΞΗ AIRFOIL ELASTIC ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΑΕΡΟΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΡΙΠΗΣ ΣΕ ΜΕΤΡΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ RE (R<2M).
ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ, ΕΠΙΚΥΡΩΜΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ FSI ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ (IN-HOUSE FSI SOLVER) ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ. ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ DATA DRIVEN DECOMPOSITION ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΣΤΗ ΡΟΗ. Η ΝΕΑ ΠΤΕΡΥΓΑ CAMBER MORPHING ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΑΜΠΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΣΟΤΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΡΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ.
Go to Top